Geoblog.pl    ANJ0    Podróże    sloneczne Wlochy 2015    salina di cervia.rawenna

salina di cervia.rawenna

Włochy
Włochy, Cervia

nie kazdy o tym miejscu wie,tak jak my mamy wieliczke
-wlochy tez maja swoja sol, - jest ona slodka,
jest to miejsce ktore stwierdzajac krotko,musialam zobaczyc..
i kupic mydelko ...z sola slodka.
miejsce to blisko plaz rawenny, gdzie wiekszosc mysli o pieknej plazy takiej jak w rimini...

CERVIA
park soli miesci sie w delcie rzeki PO, jest to krajobraz naturalny,majacy specyficzny klimat, dosc wilgotny.
tu mozna spotkac wiele rzadkich okazow flory i fauny.jest unikatem.

sam park jest ogromny. w sumie to 46 km.kanalow laczacych sie w 1 kompleks .
na terenie tym
mozemy zwiedzic;
-park delty rzeki PO.
-muzeum soli
-miasto soli Cervia

oczywiscie salina oferuje produkty typowe,od kuchni po kosmetyki. wszystko na bazie soli :):):)
ja zakupilam mydelko .
jedno co mnie zaciekawilo to kostka szefa-czyli kostka soli na ktorrej kroja,podaja ryby i inne przekaski..na ktorej mozna gotowac bez oleju,masla itp..

pozostalam jednak przy mydlach i solach do kapieli:):):):):)

spacer po salinie.. przepiekne...widoki.ptaki i rosliny.az milo patrzec na takie male cuda natury.

nazywa sie mattonella di chef.zrobiona jest z czystej soli slodkiej..przeznaczona z mysla o kuchni dietetycznej.mozna gotowac na niej w sposob zimny i cieply.
to mnie zaciekawilo.
poza tym mozna tu kupic czekolade z sola slodka... itd

ZWIEDZANIE
tematycznie,wybieramy -rodzina .tu tematycznie wg tego kto co lubi...
ceny okolo 11-13e.zaleznie od tematu.