Geoblog.pl    ANJ0    Podróże    GRECJA    magiczne zakyntos

magiczne zakyntos

Grecja
Grecja, Zákinthos

czyli wyspa J. i C.przyjaciol N.:)

Εἶχες μέσα στὰ μάτια σου
μιάν ἀστραπὴ ἀπὸ τὸν ἄνεμο τῆς πατρίδας
καὶ στὴν καρδιά σου μίαν ἄγρια φλόγα
κι ἔλεγες δὲν ἦταν νὰ σβήσει ποτέ.“
Μηνάς Δημάκης

zakyntos

to tutaj spotyka sie artemida i apollo, wsrod pieknych brzegow ,spokojnych plaz i cudnej zieleni,

piekno wyspy zawdzieczamy, temu, ze mieszkancy od wiekow dbaja o naturalne bogactwa wyspy , do dzis pozostaje ona niezmieniona
warto odwiedzic KERI, przypominajace stare zakyntos,z waskimi uliczkami oraz urokiem jaki tu panowal kiedys.warto spojrzec na morze z latarni, by zachwycic sie krajobrazem..
zakyntos oferuje nam plaze skaliste z licznymi grotami, jak rowniez plaze piaszczyste, gdzie mozna odpoczywac caly dzien .
na zakne uprawiac mozemy kazdy rodzaj sportu wodnego, mozna tez miec szczescie napotkac zolwie caretta oraz foki.
zakyntos to takze gaje oliwne, spokojne, zaciszne winnice.

wraz z turystyka rozwinela sie baza hotelowa oraz zycie nocne,
posluchamy tradycyjnej muzyki w tawernach przy ouzo, i zjemy pyszna salatke z owocami morza..

sa miejsca o ktorych marzymy, o ktorych nie umiemy zapomniec... i takie gdzie chcemy zatrzymac czas na zawsze...

najpiekniejsza podroz to zycie:)