Geoblog.pl    ANJ0    Podróże    bella ITALIA    lago di garda

lago di garda

Włochy
Włochy, Lago di Garda

majac chwile chcialabym powiedziec o pieknym miejscu jakie znajduje sie pomiedzy slynna Werona a Mediolanem,
jest to jezioro GARDA.
zwiedzilam je wszystkie autem wokol ,wiec wrzucam pare pieknych zdjec :)

wracam do tematu gdyz wlasnie bylismy w cisano i monte baldo,jako ze maz ma duzo urlopu w tym roku.w tym roku faworyzujemy cisano gdyz jest to spokojniejsze miejsce, z parkiem dla dzieci,hotele z wyjsciem na plaze ,mile restauracje,ogolnie bdb wrazenie robi na nas ta miejscowosc niedawno odkryta.moglaby sei wydawac nudna, ale tu jest spokojniej..niz w

DEZENSANO- tu mnostwo knajpek,lodziarni,klubow,maly port,plaze male kamieniste.
SIRMIONE- z bardzo starym zameczkiem,naprawde pieknym, male waskie kamienne uliczki pelne butikow z pamiatkami,z piekna szeroka plaza
SALO- chwila na kulture, czyli zwiedzam dwa muzea historyczne,
LIMONE SUL GARDA- tu nalzey kupic obowiazkowo limoncino, likier z cytryn, a reczej cedra.pysznosci-oraz zakupic przeplyniecie sie barka po jeziorku.jest tez biuro dla turystow aby zasiegnac porady co i gdzie :)brak plazy..tylko chodniczek wzdluz jeziora.
MALCESINE-urocze widoki,palmy, kawiarnie i restauracje.jemy ryby, i makarony, pizza..plaze przyuliczne ,dzikie.
BARDOLINO- miejsce pelne winnic i gajow oliwnych..
TORRE DEL BENACO-kolejny zamek, tym razem duzo wiekszy.. i kolejne piekne promenady.
CIASANO- bardzo ladne spokojne miejsce dla rodzin,plaza,piasek,park zabaw dla dzieci, restauracje.
PESCHIERA-osobiscie nie lubie tej miejscowosci, zapchana tursytami, szczegolnie niemcy... tylko knajpki, bary,plaze neiciekawe, zawsze tlok i korki.ma swoj urok, i port,ale nie moj klimat.
ogolnie lago di garda jest bardzo urocze,spotykamy takze parki zabaw-
MOVIELAND- park wodny z elemantami filomowymi,
GARDALAND- mnostwo zjezdzalni wielkich do nieba , dllugich rur wodnych, mega zabawa(niekorzytam boje sie ) ok 40 -50 e.za os.
oraz
nowe SEALIFE- park z ponad 50 tys zwierzat morksich, w tym tunel z rekinami!!
ten ostatni mam w planie, jak tylko bedzie okazja zwiedzic, ceny przystepne- od 15 e w kasie i do 9 e online:)wiec nie drogo,tylko daleko...

kilka dni, ale pieknych.jak zawsze ,zbyt krotko.

z cisano nasze autko mknie w gore, do monte baldo... a potem tylko kierunek dom. bardzo dluga droga