Geoblog.pl    ANJ0    Podróże    bella ITALIA    ferrara di monte baldo

ferrara di monte baldo

Włochy
Włochy, ferrara di monte baldo

nie tylko piekne sa miejscowosci nad samym brzegiem jeziora,udajemy sie autem przed siebie i zatrzymujemy sie na odpoczynek w pieknej cichej miejscowosci
Ferrara di monte baldo.
gory.

jest tu cicho,park dla dzieci,jako ze mam 1 malenkie mozna rozprostowac kosci i pobiegac,
niestety silny wiatr dal nam sie we znaki wiec musielismy zakonczyc szybko spacer..
dalsza droga byla zamknieta ,gdyz spadl snieg na ulice z gor.
zawracamy na nasz kierunek- DOM.

bardzo lubie wloskie alpy,i przedalpie, jednak nie mam szczescia aby spotkac dobra pogode w tym rejonie.
wiec nie pochwale sie przednimi zdjeciami,ale widoki byly piekne mimo braku dobrej pogody.

maly lobuz i tak byl mega grzeczny w tak dlugiej podrozy autem, jestesmy zachwyceni i zdumieni.
moze nareszcie da sie podrozowac nie tylko samolotem.
ten wyjazd to duza radosc,naladowanie baterii,mozna jechac do naszego zacisznego domu...podroze male i duze, kazde nas ciesza.

a teraz przepakowac walizki i lecimy do KRAKOWA do mojego domku niedlugo:))to tyle podrozy na ten rok, tak mysle...